Referenser – För oss är det viktigt att du som deltagare/kund är nöjd med våra utbildningar. Våra deltagare får därför möjlighet att utvärdera våra kurser.

VAD TYCKER VÅRA KUNDER?

Vår Läridé är att bedriva professionella utbildningar på plats hos dig. Vi tror att utbildning på hemmaplan ger många fördelar, vi tror också på vikten av att skapa en trivsam
utbildningsmiljö.

För oss är det viktigt med nöjda kursdeltagare, det är viktigt att man känner sig bekväm, det är viktigt att man kan få ha lite roligt samtidigt som man får möjligheten att lär sig något nytt.

Men det beror förstås inte bara på mig som utbildare om kursutvärderingarna ser ut så här som bilderna visar, i just detta fallet är jag bara en liten del tillsammans med 11 kursdeltagare.
En perfekt gruppstorlek med härlig dynamik.
Men det är förstås skönt att läsa och det ger mig ny energi och en tro på det jag gör är rätt.

Men för att lyckas behöver man vara ödmjuk, våga sätta sig ner och andas, lyssna, men också kunna ge full fart när det behövs. Jag inleder alltid mina kurser med att förklara att det är okej att somna, alla skall kunna känna sig så trygga att de kan slå igen sina ögonlock med gott samvete om de behöver…
…sedan kör jag. Jag kör så det ryker… … så ingen får någon chans att somna 🙂
Älskar detta!!

Vilken utav våra kurser jag genomför spelar inte så stor roll, det är glädjen jag vill åt… 🎯 🙂
//Mattias

.

REFERENSER

Johanna Heleander
Center of Innovation, Vårgårda
Jag har valt att anlita Mattias och Läridé för att han är affärsmässig, lugn och duktig på att anpassa sina utbildningar efter gruppens förutsättningar.
Det är viktigt för oss att kunna erbjuda kvalitativa utbildningar med professionella utbildare på hemmaplan.

.

Mette Sörensen
Hexpol TPE, Åmål
Vi är mycket nöjda med Läridé som leverantör av truck- och traversutbildningar.
Mattias är alltid flexibel och anpassar utbildningarna så att innehållet blir relevant för just vår verksamhet.
Vi har dessutom fått värdefull hjälp från Läridé i vårt arbete med att främja en säker truckkörningsmiljö.

.

.

.